Dagen i korthet:

Dagen började med bowling.
Det gick mycket bra. För alla andra.
Som vanligt kom jag sist. 3 serier på 160 poäng.
Det må låta bra; och det får ni gärna tro!
Nåväl, därefter bar det av mot beachen.
Efter att ha rusat mellan 2 T-banestationer ett antal gånger, för att hitta till ICA,
så fann vi till slut att de hade...
Stängt!
För evigt alltså.
Sorgsna och hungriga vandrade vi den oerhört långa vägen till stranden.
Väl där var det molnigt (det hade det i och för sig varit hela tiden), men vi såg livet från den
ljusa sidan och placerade oss intill bryggan med hembakta tigermuffins!
Som jag hade bakat. Såklart! :)
Men jag vill även tillägga att N är en utmärkt bagare/konditor.
Man kan lungt säga att vi förtjänade MVG.
Right, N? (;
Hon hade också gjort lite smörgåsar. (:
Efter ett tag kom våra kära... Ja. Närbesläktade killkompisar?
Även kända som bröder.
Bara för att undvika missförstånd vill jag säga att N och jag ej är syskon.
Jaja, det slutade med sol & bad och solbadande på bryggan!
Vilket är grymt bra!
Lungt en av de bästa dagarna detta gråa sommarlov!

Tjing!


Ps.
-Halt här får ingen passera! Ds.

No one gets my point?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0