DubbelSnark

1,5 vecka kvar till "skol"start, och jag är totalt uttråkad.
Nästan så att man längtar efter skolan.
Men bara nästan!
Förresten, helt apropå ingenting, så ringde Herr Chef på pricken 1,5 timma efter mitt första Snark igår.

Ödet eller ej?
Det kan man ju fundera på.
I varje fall blev jag inkallad, och, njaa, man kan ju lungt säga att det var fullt upp-
men med vad, det förtäljer inte historien.
Men jag får inte jobba mer på ett tag nu, vilket betyder att jag kommer vara helt totalt uttråkad under större delen av denna arbetsvecka. Solen har liksom blitt lite lätt tråkig efter de otroligt heta veckorna på landet. Inte.
Men solen tilltalar mig i varje fall inte. I alla fall inte för tillfället.

Och sedan finns inte Kanye West - Stronger i min "playlist". Det bidrar ju också till att göra det hela mycket värre.
I min musikdjungel (-som består av otroliga 20h och 28min musik. Förbanna dig, dator!)
är det enda jag hittar "originalet" med Daft Punk. Det får duga.

 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0