Dum? Jag?

Hur dum är jag, egentligen?

(x) Tuggummi har trillat ur min mun när jag har pratat.
(x) Tuggummi har trillat ur min mun när jag INTE har pratat.
(x) Jag har gått in i en glasdörr.
(x) Jag har hoppat ur ett fordon som rör sig, det kanske inte åkte så snabbt, men men.
En urhoppning är alltid en urhoppning!

(x) Jag har tänkt på nåt roligt så att jag har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på mig.
Summa: 5

(x) Jag har sprungit in i ett träd, men jag har gått in i en lyktstolpe!
( ) Det är möjligt för mig att slicka mig på armbågen, men det är möjligt för andra att göra det.
(x) Jag testade precis om jag kunde klara av det.
(x) Jag har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat.
(x) Mitt hår är/har varit blont .
( ) Folk har kallat mig långsam, men jag kallar andra för det ;)
Summa: 4

(x) Jag har råkat tända eld på någon sak ett flertal gånger, det har ju hänt.
(x) Jag har nån gång somnat på en lektion.
(x) Jag kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad jag pratade om.
( ) Folk skakar ofta på huvudet och går iväg från mig.
(x) Jag använder fingrarna när jag ska räkna ut enkla mattetal, det händer...
Summa: 4

(x) Jag har ätit en insekt utan tvång när jag var liten/mindre, jag kunde (läs: kunde !) stoppa det mesta i munnen som liten.
(x) Jag gör detta test när jag borde göra nånting viktigt, egentligen är jag väldigt sugen på mat.
(x) Jag har satt på mig mina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka det.
(x) Jag har letat överallt efter nåt som jag hade i handen eller i fickan, detta händer tyvärr alltför ofta.
Summa: 4

(x) Jag råkar göra sönder väldigt många saker, det händer ju. Man ska se hur långt det går att böja kedjan, och hoppsan.
(x) Jag har trillat av stolen då den stått helt still.
(x) Jag använder uttrycket ''Eh'' väldigt många gånger om dagen.
Summa: 3


18 eller mindre betyder att jag inte är dum..!

Resultat: 20. Jag är förvånad.

Stulen från: The City


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, jag var också helt säker på att jag skulle bli dum ;)

2007-07-01 @ 19:48:26
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Josie

Svar; Tack så jättemycket! Jag lyckades lägga in en video i bloggen :)

2007-07-01 @ 21:32:05
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0