Idag har jag lärt mig:

  1. Att man inte ska falla för frestelser.
  2. Att man inte ska baka med lillebror.
  3. Att man alltid ska kolla ifall man har alla ingredienser hemma innan man överhuvudtaget börjar.
  4. Att man inte ska baka med lillebror.
  5. Att det är helt lönlöst att baka med lillebror.
  6. Att det är idiotiskt att baka med lillebror.
  • Detta slutade med att:
         1. Lillebror sket i att hjälpa till, och satte sig istället vid sitt Xbox.
         2. Jag fick diska.
         3. Vi fick 12 muffins i 4 olika smaker: Apelsin-Choklad, "Vanlig", Polkagris & Ferraribilar. Av någon anledning är varken jag eller lillebror sugna på muffins för tillfället.
    Kan det ha något att göra med att det normala mjölet var slut, så vi fick istället använda grahamsmjöl och rågsikt?
     
    Visst låter det mumsigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0