Nej

Det här är inte "överraskningen" (höhö, det lät larvigt), den ska jag ruva på ett tag till.
Men tills dess:

JURRETURRE! Live i Estocolmo.
(Nej. Det är INTE jag som är den mest underbara person som har filmat "det nedan")
Osammanhängande? Ja.


 
"Cry Me A River"
Vi satt säkert bara 10 meter bakom de som filmade.
Våra platser var verkligen "Cry Me A River" av lycka. Höhö.


 
"Rock Your Body" - jag har inte glömt den längre. ;)



"What goes around...". Så ruggigt bra!


 
Här skrek jag. Mycket.



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!



Naaaw.


 
Introt. FutureSex/LoveSound. Äckligt bra. Gåshud. Iiiiih!



Timbaland är lite Wild N' Crazy. Typ inte. Men i alla fall.



Spola bort den första minuten. Den var inte så skoj.
Men resten av "potpurrit" var ju lyckat. ;)

 
Timbaaaaland.

Men nu orkar jag inte mer. Resten får ni hitta själva. (:

Tjing!

Kommentarer
Postat av: anna

haha .bjud gärna på en muffin sen då ;)
kram!

2007-07-06 @ 13:12:09
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0