Att äta eller att inte äta?

Idag har det hänt mycket spännande...!
Först fick vi inte kliva av vid Odenplan (jävla nassar!), inte för att vi hade tänkt att gå av där, men i alla fall. Stationen var helt öde och stationen efter höll också på. Jaja. Vi stack till the Kaj mittemot Stadshuset och lyssnade på panchisar och musik. Panchisarna var dock roligast, de fikade och hade sig. Pratade Expressen, typ? Efter ett par timmar gick vi in till Kungsan, spanade in Smaka på Stockholm, men åt inget, även om jag typ svälte ihjäl. Så vi bestämde oss för att käka Thai, eller? Och det gick ju bra. Inte. Vi vandrade alltså från Kungsan, halvt tillbaka till Gamla Stan (den där turist-gatan?) och skulle käka Thai där nånstans, men jag ångrade mig för att det var för "dyrt". Då ville jag ha glass istället. Så vi gick tvärsöver den enorma gatan för att köpa kulglass, men det ville inte N ha, så vi drog en bit nerför gatan för att spana in matutbudet då N ångrade sig och ville ha glass. Så vi vandrade in i någon slags tobak och skulle bestämma oss. När biträdet kom fram och frågade vad vi ville ha så sa N: "Nää, vi går till det andra stället!", bussigt N! Det kommer du att få leva med! ^^ Så vi fick gå tillbaka, och när vi väl kom tillbaka så kostade glassen 30 spänn. Glassigt. Då ville vi inte längre ha glass. Så vi gick tillbaka till Kungsan.
N var jättepå för att äta där, men det ville ju självklart inte jag. Så vi gick in på något yttepyttelitet kines/thai-whatever-restaurang-takeaway-ställe och fixade mat. Allt detta tog typ 3,5h? Har jag för mig.

 

Nu ska jag lyssna sönder Seven Nation Army. Mumma. Och Chris Cornell.. Läckert ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0