Checklista

Såhär inför sommarlovet:

10 saker
jag ska ha avklarade innan the skolavslutning♥.

1.Skriva ett brev till min lågstadielärare.
2.Tokdissa klassens biatches.
3.(Ännu en gång?) Tokdissa skolans värsta fjortisar.
4.Komma in på "mitt" gymnasie.
5.Snacka med ("den ena") "Honom?".
6.Göra något megaskoj med N :D
7.Tjafsa emot en lärare. Helst C.
8.Få (minst?) 265 poäng.
9.Hälsa på T?? x)
10.Tokdissa M. Kanske. I alla fall ibland. Typ.

Största utmaningen? Punkt 9, lätt.


10 saker som ska vara avklarade innan gymnasiet (/nästa termin) börjar.

1.Gå på Grönan. Vilket typ aldrig kommer att hända. Grönan - my biggest phobia?
2.Sova till minst kl. 12. Fast det kommr aldrig att hända. Jobbet kallar redan kl. 10. -.-
3.Tjäna en j*vla massa pengar! :)
4.Slösa en j*vla massa pengar!
5.Spara en j*vla massa pengar...
6.Bli shetabrun.
7.Göra ingenting.
8.Fixa gym-kort.
9.Jogga varje dag på Gutelandet. Minst 3km. -Lite, tycker ni? Pina, tycker jag.
10.Slappa.

Största utmaningen? Punkt 1, 2, 7, 9 och 10. Yeah.

Heja mig!


Du då? Gör en lista du med! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

kul lista, ska ja göra:P

2007-06-03 @ 18:57:16
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: malin

hahahaha, okej ;) då fattar jag :)

2007-06-05 @ 23:24:27
URL: http://secretfeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0