Nämen!

Gissa vad det kommer att handla om idag då?!
Jaa, precis. Jobbet. Idag var det... jag vet inte; lungt?
Det spöregnade när man kom dit, självklart. Det var ju ändå JAG som skulle jobba.
Vi fick ändå stå och fixa allt skit i regnet, kallt var det också. Sen hände det inte så mycket.
Det gick en timme, två timmar, fem timmar, fem och en halv timmar. Och så fick jag gå hem.
De klarade sig minsann bra utan mig (;
Jag slutade alltså ganska många timmar för tidigt. ^^ Så jag drog en ensam (!!!!) runda på stan. Glodde in på H&M's rea, inget skoj.
Köpte en Bertil på Gina Tricot. Drog en repa på Stadium, Wedins. Wedins hade grymt snygga congacsfärgade kilklackar för 99 spänn. Men, ekonomisk som jag är, så sket jag i det. Har redan två par som jag inte använder så jätteofta. Man ska liksom inte bli mer idiot än vad man redan är.
Imorrn blir det tidigt upp igen, doktorn vill kika lite på mig innan arbetet.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Köpte du den big-big-size väskan i stan?

2007-06-18 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0