Spännande!

Idag har det varit mycket spännande.
Först var jag hos doktorn, fast jag missade bussen, så jag var tvungen att GÅ dit!
Hos doktorn gjorde det, för övrigt, väldigt ont!
Sedan, när jag var på väg till jobbet (gick via Drottninggatan, för den intresserade..) så såg jag något väldigt spännande (därav rubriken). Jag Idol-spanade Danny.
Danny, en snygging i sina kanske bästa år, kom gående emot mig, och jag visste inte när mitt fjortis-ryck skulle bryta ut. Men! Jag höll mig cool, och fick tillochmed ögonkontakt med skapelsen. Vad som hände därefter ska vi däremot låta vara oskrivet. Nog om Danny. Sedan var det arbete, jag var såå bra! Även om inte alla höll med... Jag gjorde ju bara ett ytte-pyttefel!! Men, det slutade med att jag fick gå 2 timmar tidigare, och kunde då hänga med N! Skojigt.
Nu befinner jag mig alltså at N's crib. Megatjejkväll kan man nog säga. Eller megasvull, rättare sagt... 
Snart blir det dans! OjOj!

Faan vad fjortis jag är. o.O 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0