Tjo!

Idag bar det av mot staden. Rände runt med N (som vanligt!) :) och skojade.
Käkade vegetariska burgare i Hötorgshallen. Äckligt gott!
Provade bikinisH&M, hittade inte den i tidigare inlägg. Men ett par andra fann jag.
Detta var dock bara äckligt att se... ^^
Kommer faktiskt inte ihåg så mycket. Jo, innan allt drog vi en runda på Stureplan, varför? Det vet jag inte.
Men det var skoj i alla fall :) Spanade väskor och annat grejs.
Sprang under den andra halvan av dagen runt i ett par, öh, mysiga(?) kilklackar.
Någon gång måste jag ju lära mig!
Sedan inträffade skiten. Jajamänsan. Träffade X!! Fyy Farao. Och jag hade såklart ingen aning om vad jag skulle göra. Han satt bara och vinkade, och jag vinkade tillbaka, dum som jag är. Det slutade med att han satt hos oss och, hum, pratade? Stum som jag är, så kunde jag inte säga så mycket, förrutom "Mmm, hur mår du då?". Denna fras upprepades cirka 3 gånger. Idiot jag är. Och egoist som X är så frågade han inte ett skit om vad som hade hänt i, typ, mitt liv? Vilket gjorde mig mera nervös och stum. Det slutade med att vi pratade om Y. Som vanligt. Bajs.
Och imorrn ska jag jobba. Det frågade han inte heller något om.
Vad är det med folk nuförtiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0