Utarbetad

Allt jag skriver om nuförtiden verkar handla om jobb o.O
Men det finns inte så mycket annat att skriva om ;D Jag är ju utarbetad (a)
Inget sammanhang alls där...

Nåväl, när man väl slutade jobba så blåste det halv storm och solen var bara extremt jobbig.
Vilket betyder att jag aldrig, aldrig kommer få pyttelite brun färg på mina likmaskar/korvar till ben.
That's bad.
Jaja, jobb imorrn med, samma tid, samma kanal. Och lika mycket betalt! ^^ Man jobbar ju inte utan lön!
Och...*trumvirvel*
3 dagar kvar, JT! :D Den där Jessica Biel kan slänga sig i väggen!

By the way; den här är cool!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha mm den eee cool

2007-06-16 @ 20:05:51
URL: http://lakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0