Vet inte..

Det börjar märkas när jag blir rastlös?:

(x) Snott den här listan från någon
( ) Varit full, TheReallyRealShit is a good girl ^^
( ) Fått sparken
(x) Rymt hemifrån
( ) Varit kär i en lärare
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö
( ) Känt någon som har blivit mördad
( ) Känt någon som har tagit självmord
(x) Varit i USA
( ) Varit i Afrika
(x) Flygit
( ) Varit ihop med någon som är 10 år äldre
( ) Spytt i en bar
( ) Sett en del av mig själv brinna
(x) Somnat i skolan/på jobbet
( ) Varit med i en jordbävning
(x) Rört en orm
( ) Blivit rånad
(x) Blivit missförstådd
(x) Gått mot rött
( ) Blivit avstängd från skolan
(x) Varit med om en bilolycka... "Bilolycka"
(x) Känt mig utstött
(x) Ätit ett helt glasspaket på en natt/dag?
(x) Hatat mitt utseende
( ) Älskat mitt utseende
( ) Varit vittne till ett brott
(x) Gått barfota på en lång grusväg
(x) Gått vilse i skogen
(x) Känt att jag vill dö
(x) Gråtit mig själv till sömns
(x) Sjungit kareoke
(x) Busringt
(x) Gjort upp eld på en strand, klippa?
( ) Förstört en fest
(x) Ätit hund/katt-mat, hundgodis? S:
(x) Sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) Sjungit i duschen
(x) Fastnat uppe på ett tak
(x) Skrikit så att jag inte kan andas
( ) Pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) Stannat uppe hela natten
( ) Inte duschat på en vecka
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) Haft en träkoja
(x) Trott på spöken, tror då..?
( ) Spelat kyckling
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på, i havet!!
( ) Blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) Brutit benet
( ) Brutit armen
(x) Fångat en fjäril
(x) Skrattat så mycket att jag grät
(x) Gråtit så mycket att jag skrattade
(x) Haft en Britney Spears-skiva
(x) Svimmat
( ) Gråtit på tåget/bussen
( ) Snattat
(x) Pratat med en främling i mer än tio minuter
( ) Spottat på någon jag ogillat
( ) Tvättat en katt
(x) Träffat nån av mina idoler
( ) Åkt kundvagn och ramlat ur den, höhö, en dröm? ^^
(x) Trampat i bajs
( ) Ätit sniglar
(x) Varit med om en brand
( ) Åkt ambulans
(x) Haft över 40 graders feber, eller.. vet inte..
(x) Lyssnat på musik i över sex timmar i rad
( ) Åkt allt på Gröna Lund, ööh, åkt typ inget då? >.<
(x) Varit i en bil i över 10 timmar
( ) Haft blå/grön/rosa eller nån annan konstig hårfärg, no way!
(x) Sett en film mer än 15 gånger, typ Black Beauty? (: Den tecknade versionen, då.
( ) Glömt bort min egen födelsedag
(x) Velat döda någon
(x) Gillat hårdrock, R&B, pop, metal, hip hop & punk samtidigt. Gillar?
(x) Hatat någon mest av allt som jag nu älskar mest av allt
(x) Duschat mer än 3 gånger på en dag
( ) Varit på liseberg, hell no!
( ) Varit i knytnävsslagsmål
( ) Legat med en medarbetare
(x) Ljugit för en kompis
(x) Varit i Norge
( ) Varit i Chile
( ) Spytt i en allmän papperskorg
(x) Ätit sushi
( ) Varit i ett våldsamt förhållande
(x) Tagit smärtstillande
(x) Saknar någon just nu
(x) Gjort en snöängel
(x) Haft ett te-party
(x) Byggt ett sandslott
( ) Fuskat när jag spelat spel, fuskat?! Vadå? Jag?!
( ) Fuskat på ett prov, men vad tror folk om mig... o.O
( ) Använt falskt id
(x) Varit ensam
( ) Blivit avstängd från skolans datorer
(x) Haft kramp
( ) Druckit för mycket julmust under 1 månad, BLÄ!
(x) Simmat i havet
( ) Bett någon dra åt helvete. alldeles för snäll för det.. (a)
(x) Gråtit framför någon du älskar
( ) Sagt jag älskar dig till någon och inte menat det
( ) Hatat en familjemedlem
( ) Haft sex med en apa
(x) Dansat i regn
( ) Hoppat från 10 meter
(x) Tältat i skogen, tältat på en dansk gräsmatta borde ju räknas?
( ) Spytt på någon du känner
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Skrivit brev till tomten
(x) Tittat på soldnedgången med någon du tycker om
(x) Fått en önskan inslagen
(x) Snurrat runt tills du ramlat
( ) Hoppat från en bro
(x) Kysst/pussat en spegel
(x) Burit en svart klänning
( ) Kysst en fisk
( ) Hånglat med en främling
(x ) Limmat fast din hand i något
( ) Drömt att du gift dig med någon
(x) Fastnat med tungan i metall
( ) Varit en cheerleader
( ) Är tillsammans med någon just nu
( ) Snusat, usch.
(x) Varit kär
( ) Rökt en cigarett, vore jag kille skulle jag vara världens svärmorsdröm 8)
( ) Bott utomlands
(x) Varit kär i ngn som inte kännt samma sak tillbaka
( ) Gått på en blinddejt
(x) Ljugit för en kompis, hallå? Har inte den här frågan redan vart? 
(x) Skolkat, den här också? o.O
(x) Sovit under stjärnorna
( ) Tagit körkort
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) Blivit kittlad
(x) Vunnit en tävling, EN?! :D
(x) Kört av vägen, men det var inte jag som körde o.O
( ) Åkt mc på bakhjulet
(x) Ifrågasatt mitt hjärta, jaa, vi pratar ofta, mitt hjärta och jag..
(x) Varit besatt av post-it lappar
(x) Simmat i havet
(x) Åkt rullskridskor
( ) Varit förlovad
( ) Druckit absint
(x) Piercat mig, i öron? (;
( ) Tatuerat mig
(x) Legat på sjukhus
( ) Testat droger
(x) Haft en Backstreet boys-skiva
(x) Glömt någons namn
( ) Dansat på baren
(x) Kört för fort
( ) Skurit mig i armarna
(x) Druckit mjölk direkt ur förpackningen
( ) Smakat på grodyngel
(x) Känt mig elak
(x) Skogsvandrat
( ) Gjort lumpen

Nu vet nu ni ännu mer om mig! Och klockan är bara halv åtta!! Gud så spännande.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha nej nej du har ju inte fuskat på ett prov (ehh.. spanskan? t.ex)!
Och haft ett te-party? Jag hoppas för ditt eget bästa,
att du var under 10 iaf! :) Och skolkat- frågan var ju tur att du kunde fylla i nu, vilket du inte kunde för en månad sedan!! :D
(hoppas inte din mamma läser bloggen..)

2007-06-18 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0