Anti

Så.. paus nr xx i pluggandet.
Himla massa onödigt trams bara. Pfft.
Hur nödvändigt är förbränning och cellandning (eller är det samma sak??) när man ska bli Au Pair (oh yeah!) i New York? Jajamänsan. Har jag inte en poäng där?
Jaja, imorrn är det:
*Inlämning i ..öh... historia?
*Och prov om ovanstående (känns som om det kommer gå riktigt bra...).

Ang. punkt 1:Jag och N har valt den mest idiotiska inriktningen, jag vet inte vad den heter riktigt, men typ kvinnors rättigheter, efter krigen. Och jag har inte ens kommit till "efter krigen". Och då menar jag inte att det är fel att kvinnor inte ska ha samma rättigheter som män, utan bara att det är såå jävla jobbigt att skriva om det. Innan Grey's Anatomy. Piss.
Ang. punkt 2: Jag har inte pluggat. Men det kanske inte märks?

Så nu till själv poängen med detta otroligt tråkiga inlägg.
Bra pluggerimusik!


Finley Quaye & William Orbit - Dice
The White Stripes - Seven Nation Army
Tamperer ft. Maya vs. Usher - Feel It Yeah
Guns N Roses - Welcome To The Jungle
The Hives - Walk Idiot Walk
DLK  - Hockeyfrilla
Shout Out Louds - Wish I Was Dead
Shout Out Louds - Wish I Was Dead Pt. 2
Shout Out Louds - Please Please Please
Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next
Jeremy Key - Have It All
Kanye West - Golddigger (Diplo Remix)
The Killers - When You Were Young
The Killers - Read My Mind
Håkan Hellström - Klubbland Flight 2 Remix
Maroon 5 - Makes Me Wonder
Maroon 5 - She Will Be Loved
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
Muse - Starlight
Nada Surf - If You Leave
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
N.E.R.D - She Wants To Move
Ne-Yo -  Because Of you
Toploader - Dancing In The Moonlight
Papa Roach - Scars
Teddy Geiger - For You I Will
Sir Mix-A-Lot - Baby Got Back
Håkan Hellström - 13
U2 - Sunday Bloody Sunday
James Morrison - You Give Me Something
Robin Thicke - Lost Whitout You
Peter Bjorn & John - Young Folks  


Asså, det blir kanske inte så mycket plugg med det där ^^. Jag hoppar mest (med undantag för vissa låtar). Men det blir mycket roligare att plugga kan jag lova! :)


Så, till sist, 2 frågor:
Ert drömjobb?
Vad lyssnar ni på när ni har skittråkigt?




PS. Jag kom på cellandningens motsats!! Fotosyntes, right? Jag är på gång, för tusan!! DS.

Kommentarer
Postat av: matilda

drömjobb: chefredaktörför en tidning ! lyssnar mycket på beyonce & Håkan hellström

2007-05-31 @ 07:12:55
Postat av: matilda

de vavitt ja som kommenterade förra:P

2007-05-31 @ 16:05:24
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Johanna

Drömyrke: äga ett eget företag inom modeindustrin. Deppmusik: Tusen bitar (med Björn Afzelius)för den påminner mig om att livet kommer bli bättre. Någongång iaf..

2007-05-31 @ 18:20:32
URL: http://miniis.blogg.se
Postat av: Elsa

Åh har du en bayswater? Nu blir jag riktigt avis :P Väskan är ju alldeles underbar! Jag har tyvärr inte råd, lite mycket att spara ihop 6000kr tar ett tag när man "bara" har barnbidraget. jag letar jobb men får dessvärre inget
Kram

2007-05-31 @ 19:44:20
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Mathilda

Skulle gärna jobba på någon modetidning i framtiden, det vore amazing ;)

2007-05-31 @ 19:53:05
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0