Skojsigt

Tar ett litet kort avbrott i pluggeriet.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ha!!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
C, den var allt go.
Är du polare med grannarna?
Nääe, tror inte det i alla fall.
Gay?
Nope.. Pojkar är min grej ^^
Har du något husdjur?
Råttor under lilla sängen. Min kära Bertil gick bort för snart 3 år sen. Har jag för mig, i alla fall. 
Hur bra är din syn?
Jovars. Efter suddet så njoo... Men hörseln ska vi inte ens snacka om! - "Va?!" har gått och blitt mitt signum.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Örfil.
Var är dina syskon just nu?
Mitt syskon lajjar fotboll. Någonstans...
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jaru.. Mina (f.d.) tränare var i alla fall med. Alltså var det en mardröm.
Vem ringde du senast?
Pappsen eller N?
Vilken tid gick du upp imorse?
07.00
Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg?
"Hej! Är du hos läkaren? Är du på väg?" har jag i alla fall för mig? ^^ Något sånt i alla fall.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Sara Sommerfeldt (typ?) igår utanför NK.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov, såklart!
Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar!
Vad ska du göra efter det här?
Plugga vidare...


Den här hittade jag här!
Väldans skojig!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja bolibompa var mkt bättre förr de håller ja med om ;) tack för ditt svar iaf :D

2007-05-30 @ 17:42:33
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: caroline

haha rolig lista ;)

2007-05-30 @ 19:04:35
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: emppan

Thanx :) Klockrent skall det vara! Så man håller reda på tiden. Kul lista, den kanske jag snor sen... TJAO.

2007-05-30 @ 19:08:30
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0