Trevligt

Goddag!
Väldans trevlig dag idag. MVG-besked i Engelska (-Jaaa! Man kan vara rolig OCH smart)*, "typ" inställd gympa och grymt oeffektiv SO! N fick faktiskt ett (nästintill...) Kabbalah-(SCHABBALAAAAAH!)-armband av mig. Påritat, då. Och ofrivilligt. Mitt på handen. Med en tuschpenna. Var den vattenfast? Hum. :)
Sedan drog vi ju vidare, och pluggade (det ÄR fult att ljuga..!), egentligen dansade/sjöng vi till Eurythmics - Sweet Dreams, så pass att folk skrattade åt oss. Japp. Jaa, det var allt. Och så spanade vi söta "ungdomar" i skolkatalogen. Oh yeah.


PS. Vi åt kyckling också. Den var mumma! DS.


*Skämt åsido.

Nää, nu ska jag söka upp Cristiano Ronaldo och osingla honom.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vilken rolig!

2007-05-28 @ 21:22:48
URL: http://johannahs.blogg.se
Postat av: malin

hahaha, jag ska faktiskt försöka^^

2007-05-28 @ 23:11:13
URL: http://secretfeelings.blogg.se
Postat av: Linnea

Haha juste "ungdomar"!!! :)
...och bara så du vet hon skrattade inte åt oss (eller kanske delvis... men aja) och "Kabbalah-armbandet" is still going strong(!).

2007-05-30 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0