Tröttsamt?

Höger- eller vänsterhänt: Leftie!!
Humör just nu: Pömsig
Favoritgodis: Godis!
Är det nåt du absolut inte äter: Kärnfrukter, morötter, soja, tomater... U name it! (Det beror dock inte på att jag inte tycker om dem..)
Kläder just nu: En liten klänning! För en gångs skull..
Musik just nu: Lite Lifehouse, lite Håkan. Lite blandat.
Sommarplaner: Sommarjobba+Guteland
Saft eller alkohol: Totally nykter!
Hur många kuddar sover du med: 2, men oftast är det bara 1 kvar när jag vaknar. O.o
Favoritväder: Sol, eller snö... Det beror liksom lite på ^^
Morgon- eller nattmänniska: Typ, lunch?
Sparare eller slösare: Sparar för att kunna slösa (a).
Kommer du ihåg din första kärlek: Oh ja.
Tror du på mirakel: Oh ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3, de är i princip  redan döpta.
Bio eller promenad: Promenix!
Stjärntecken: La Skytt.
Rädd för insekter: Oh ja.
Största svaghet: Fobier! (Nöjesparker, spindlar, insekter, okänd gegga, alkohol, vissa mindre trevliga människor och vissa alltför trevliga människor, U name it!)
Det här är jag bra på: Att retas!
Chips, morötter eller godis: Chips & Godis! Helst samtidigt. Fast inte att man typ äter samtidigt... Men ja..
Pizza eller hamburgare: Jadu. Pizza?
Skriver du dagbok: När jag känner för det.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: No way!! Ännu en fobi ^^.
Stökigt eller välstädat: Så länge jag slipper städa själv så...
Är du rädd för blod: Öhm. Typ?
Saltar du på maten: När det behövs.
Gillar du att sjunga: Jorå, men det behöver väl inte betyda att andra gillar att lyssna?
Anser du att du är stark: Självklart!
Brukar du sola: Schtekare!
Vad gör du om du får hicka: Gör allt för att stoppa den!
Kaffe eller te: Teee!



Snipp, Snapp, Snut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0