Tråkmåns

Idag är det tråkigt.
Precis ingenting att göra.
Förutom att mor min fyller år. Men hon har somnat. Det blev lite sent igår. (:
Dessutom tippar jag att N's internet packat ihop, igen.
Ingen som svarar på mina mejl, direkt. *Stalker*
Eller så blir hon Gudmor idag. Men jag kanske minns fel.
I varje fall är jag stolt över henne. :)
Gudmor N! :D
Det är inte alla som är det!

Ååh, och så älskar jag nya skolan/gymnasiet!
***** kan hoppa upp och ta sig. Gamla skitskola!
N är det enda som saknas, liksom.
Men imorgon blir det picknick, om N inte är upptagen med att Gudmora eller "inte-svara-på-mejl".

I och för sig borde ju kanske ett litet sms gå att skicka iväg...
Ska fundera på det.


Grattis mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0